drs. Floris Hurts - Avicenna Academie voor Leiderschap

Over Floris Hurts

Floris Hurts is directeur en eigenaar van HDNM dienst- en merkontwikkeling in Haarlem. Hij adviseert en coacht organisaties en bestuurders in de dienstensector, bij het ontwikkelen van klantgedreven proposities en merkenbeleid. Als medeoprichter van expertnetwerk imProvic begeleidt hij mkb-ondernemingen bij het versterken van hun marktpositie. Hij werkte eerder bij organisatie-adviesbureauTwynstra Gudde, was partner bij het marketingstrategiebureau Corp Consultants en strategy director bij reclamebureau FHV/BBDO. Bij Randstad Nederland was hij communicatiemanager. Bestuurlijk was hij bij marketinginstituut NIMA actief als voorzitter van de vakgroep Marketing van Diensten en momenteel als bestuurslid van de Internationale Koorbiënnale.

Floris Hurts is auteur van ‘De Business Compositie’, ‘De Onmisbaarheidsfactor’ (genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs) en co-auteur van het verzamelwerk Branding NL (onderwerp dienstenmerken). Tevens schrijft hij regelmatig artikelen, columns en blogs in zakelijke media.

Floris heeft een brede ervaring als ondernemer en managementadviseur en treedt regelmatig op als gastdocent en moderator bij management- en leiderschapsleergangen.

© 2025 Avicenna - Academie voor Leiderschap | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Grafisch ontwerp Via Design | Realisatie Sieronline B.V.